Friday, June 26, 2009

wishlist ? boleh ke capai ?

aku mengantuk tapi aku belum nak tito. x puas ati sbb x dpt post bnde yg sbnrnye aku nak cite. so aku post byk2 hari ni smpai aku puas ati. disebabkan aku tak taw nk cite ap , aku wat wishlist aku jela.

1. Aa+Bb by Hlovate
2. Tunas by Hlovate
3. RM 1000 for shopping
4. Percutian ke Ireland

Tu je wish aku yg aku dpt fikir setakat ni. Kang kalau ada lg , aku tmbah. Yg pasti , wish no 3 ngan 4 tu mmg bertaun lg la baru aku dpt merasa. Tp xpe , aku tetap nk bgtau.

Ciao !




be my wonderwall ; will you ?

serius memang unihell !


macam bangang ! aku ye ye je excited nk tulis blog ap yg aku wat mlm smlm ; siap ngan nk upload pic lg. tp nk wat cmne. line internet kt unihell ni macam sial ! nmpknya tggu traffic wireless ni better la baru aku upload.


tekanan !





be my wonderwall ; will you ?

Thursday, June 25, 2009

nama pun ada history yg tersendiri !


hellotomellow ;


dari mane dtg idea name ni eh?

Firstly credit to Hlovate again. Bukan sbb buku dia membuatkn otak aku yg beku ni cair...
Tapi sbb prkataan 'mellow' tu ak trjumpa dlm buku dia.
Lgpun, sebutan 'mellow' tu mengingatkan aku kt cara aku sebut milo.


Kalau nk diikutkn... Aku mmg mencari perkataan2 yg ala2 cute + weird + jrg org guna.
Sume ni gara2 cik ashfeeda baru tukar URL blog dy... Tindakan dia menyebabkan aku berkeinginan untuk buat bende yg sama. So dari situ dtgla niat utk mncari mcm2 perkataan.
Diantara perkataan yg pernah terlintas dlm pale otak aku ; jezebel and intersection.

Well... 2nd part. Perkataan 'hello' tu dtgnya dari perahan idea cik ashfeeda.
Sebabnya kalau dibandingkn perkataan 'hello' ngan 'mellow' bunyi dia kn mcm dekat2 jer.

So it makes the word sounds cuter.

Lastly, perkataan 'to' yg ad kt tgh2 tu tak membawa apa2 maksud. Haha. Prkataan tu ditambah sbb mcm ad something wrong somewhere kalau nama tu 'hellomellow' jer. Kira word pelengkap la ni. Huhu. Kira fair la. Untuk nama 'doodlesituberdejavu' milik cik ashfeeda aku yg perah otak. Skrg utk 'hellowtomellow' cik ashfeeda lak yg perah otak.

Thankies ya dear.


p/s : signature aku 'be my wonderwall ; will you ?' merupakan idea yg dtg jugak dari buku Rooftop Rant by Hlovate. Love the book. Mwah !




be my wonderwall ; will you ?