Thursday, June 25, 2009

nama pun ada history yg tersendiri !


hellotomellow ;


dari mane dtg idea name ni eh?

Firstly credit to Hlovate again. Bukan sbb buku dia membuatkn otak aku yg beku ni cair...
Tapi sbb prkataan 'mellow' tu ak trjumpa dlm buku dia.
Lgpun, sebutan 'mellow' tu mengingatkan aku kt cara aku sebut milo.


Kalau nk diikutkn... Aku mmg mencari perkataan2 yg ala2 cute + weird + jrg org guna.
Sume ni gara2 cik ashfeeda baru tukar URL blog dy... Tindakan dia menyebabkan aku berkeinginan untuk buat bende yg sama. So dari situ dtgla niat utk mncari mcm2 perkataan.
Diantara perkataan yg pernah terlintas dlm pale otak aku ; jezebel and intersection.

Well... 2nd part. Perkataan 'hello' tu dtgnya dari perahan idea cik ashfeeda.
Sebabnya kalau dibandingkn perkataan 'hello' ngan 'mellow' bunyi dia kn mcm dekat2 jer.

So it makes the word sounds cuter.

Lastly, perkataan 'to' yg ad kt tgh2 tu tak membawa apa2 maksud. Haha. Prkataan tu ditambah sbb mcm ad something wrong somewhere kalau nama tu 'hellomellow' jer. Kira word pelengkap la ni. Huhu. Kira fair la. Untuk nama 'doodlesituberdejavu' milik cik ashfeeda aku yg perah otak. Skrg utk 'hellowtomellow' cik ashfeeda lak yg perah otak.

Thankies ya dear.


p/s : signature aku 'be my wonderwall ; will you ?' merupakan idea yg dtg jugak dari buku Rooftop Rant by Hlovate. Love the book. Mwah !




be my wonderwall ; will you ?

No comments: