Thursday, October 21, 2010

Sekarang siape yg poyo?

Mase aku bahagia, kau canang cerita hidup aku merata. Sedap mulut mengutuk, tokok tambah cerita. Takpe, aku ngadu kt blog je. Aku tak kecoh kt fesbuk sbb buat mcm tu pun xde guna. Sekadar mintak simpati org supaya nampak innocent mcm yg kau selalu buat tu la. Kau tak malu ke weh sume org bace status ko yg sbnrnye busuk ati tu?


Tp takpe la. Sekarang hidup kau yg tunggang-langgang. What goes around comes around. Hidup kau merana padahal aku tetap tgh bahagia. Oh ye, jangan perasan sbb mmg aku tak pernah doa pun supaya hidup kau jadi mcm tu. Kau yang tentukan hidup kau. So sekarang siape yg poyo? Mestila kau kan sbb dulu kau kecoh2 pasal hidup org... padahal hidup kau yg tunggang-langgang. Sebab tu org selalu pesan, jangan nak ego sgt ar. Mengaku je la semua salah kau... Tak payah nak tolak kesalahan kt semua org yg tgh bahagia kt keliling kau.


Dulu kau kat atas roda...
Sekarang kau kat belah bawah roda...
Baru kau rase kn?


Aku harap kau ingat la... mulut kau yg asyik canang cerita tu tak kemana.
Aku *dan mereka yg pernah jd mangsa kau* tetap bahagia. Kau sorang je yg merana.

No comments: